2014/11/15

Obrot i zapomnij o zlym


Witam serdecznie. Czy Wy też macie chwile gdy tańczycie jak lalka? Przeżywacie załamanie, całkowicie opadacie... Lub przeciwnie! Jesteście bardzo szczęśliwi, możecie tańczyć ale z radości! Ja czułam się cudownie na ostatnich zdjęciach z Pauliną. Ona sama jest przecudowną osobą! Robię z nią zdjęcia 2 raz, do profesjonalizmu z mojej strony jeszcze mi trochę brakuje, ale przy niej czuje się swobodnie. Obejrzyjcie inne jej zdjęcia na blogu: Lovett Lov.  Jakie mam postanowienie? Muszę się od nowa rozciągnąć do szpagatu, żebym następnym razem mogła go pokazać w spódnicy.


Spódnica Cleo połączona z bardzo cichą czarną kompozycją. Trampki dodają takiego luzu całości... To nie ma być żadna kopia samej artystki, to też nie jakiś góralski strój. Odbierzcie to jako po prostu świetny dół, który odgrywa tu pierwszą rolę. Miłego oglądania.














137 komentarzy:

  1. Śliczna spódniczka, bardzo fajne są te zdjęcia z obrotami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :) Najbardziej ze stylizacji podoba mi się czarny top :)
    Pozdrawiam :*
    jessie-julia-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pozytywnie je odbierasz :)

      Usuń
  3. Śliczna ta spódnica !
    Wygląd bloga też mi sie podoba :)
    Zdjęcia cudne
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza Twoje sesja zdjęciowa- aż się miło zdjęcia oglądało :)

    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, pierwszy raz podoba mi się twój outfit, a co do spódniczki to jest świetna, no może gdyby nie ten mega gruby ,,pasek" na górze.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba 2 :) To super, ale niestety co do paska... Ostatnio go nie było-było źle, teraz jest-też jest źle...
      Niełatwo Ci dogodzić...
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Cudne zdjęcia :D Aleś Ty rozciągnięta ^^
    Bardzo podoba mi się ta spódniczka :D
    Pozdrawiam ;*

    ♥Miśka♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz serio ładne nogi haha :) Nie są ani za grube,ani za chude,takie w sam raz XD
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne zdjącia zapraszam do mnie http://i-do-not-belong-to-this-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny outfit :) super zdjęcia!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka wysportowana *-*!
    Śliczne zdjęcia (naprawdę! się zakochałam)

    pola-na-blogu.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz! :)
    a zdjęcia są naprawdę rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz! Bardzo mi się podoba ta spódnica :) http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, a spódniczka prześliczna! ;3
    Ładne zdjęcia :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. może tu znajdziesz coś, co pomoże się rozciągnąć ;) http://simpledancerslife.blogspot.com/2014/09/simpledancer-trenuje_28.html

    zapraszam,
    SIMPLE.DANCER

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestes bardzo fotogeniczna, aparat cie kocha! <3

    Zapraszam do mnie na rozdanie z oasap: http://gertrama.blogspot.com/2014/11/konkurs-oasap-cap-coat-giveway.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja! Spódniczka jest genialna ;)
    Ja uczę się robić szpagat ^^

    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już niby miałam jak tańczyłam, ale mam marzenie aby znowu był :)

      Usuń
  17. To świetnie że czujesz się dobrze przed jej aparatem :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. super spodniczka ,ale jestes wysportowana :)
    zapraszam na konkurs do wygrania plaszczyk bedzie mi milo jak wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-wygraj-plaszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  19. no ekstra! spódniczka w stylu Cleo. faktycznie to Twoja najlepsza sesja:)

    zapraszam na konkurs!:) do wygrania kubeczek termiczny na przyszłe mrozy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak myślisz ^ ^

      Usuń
  20. świetna spódniczka :) super wyglądasz :)
    Wpadaj do mnie na konkurs!:* będzie mi miło jeśli weźmiesz udział ;*
    http://magiclovv.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap-wygraj-narzutke.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna spódniczka *.* śliczne zdjęcia ;)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja :) Już tą spódniczkę widziałam wcześniej na twoim blogu ale oczywiście w innej odsłonie:)
    Profesjonalnie, piękne zdjęcia :) Aż pozazdrościć takiego fotografa ;)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, była też w innym kolorze :)

      Usuń
  23. Super ! po prostu jestem z ciebie dumna

    OdpowiedzUsuń
  24. O! Fajne połączenie stylów! Folklorystyczna spódniczka i trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastyczna spódniczka, pasuje do Ciebie taki folkowy styl :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spódniczka typu Cleo! *-* Prześliczne zdjęcia. Jesteś świetnie rozciągnięta i tego Ci zazdroszczę.
    Pozdrawiam
    qualcossa-di-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty również możesz, życzę Ci tego :)

      Usuń
  27. piękna spódniczka i te zdjęcia :)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia :) Piękna stylizacja i urocza modelka :)

    Zapraszam do mnie
    http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna stylizacja, spódniczka genialna

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny kolor ma ta spódnica!! :D

    Zapraszam do konkursu z Oasap :) http://divanaurlopie.blogspot.de/2014/11/oasap-giveaway.html

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najbardziej dziewczęca z dostępnych kolorów :)

      Usuń
  31. pierwsze zdjęcie boskie! *-*

    http://0prettylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny outfit. Coś w stylu my słowianie haha. Jesteś bardzo wysportowana, a raczej rozciągnięta. Ja kiedyś umiałam robić szpagat. Teraz uczę się na nowo.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, nie poddawaj się! :)

      Usuń
  33. całkiem fajna spódniczka. Ciekawe, jak bym w niej wyglądała...

    OdpowiedzUsuń
  34. Piekna ta spodnica, aż chce si nosić. Sęk w tym, że nie noszę spódniczek :|

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja. Spodniczka jest przecudna sama chcialam sobie taka kupic ale nie moglam znalezc takiej ktora by mi odpowiadala poza tym moje nogi nie wygladaja w nnich zbyt dobrze, ale wracajac do ubioru podoba mi calosc chociaz zalozylabym moze inny naszyjnik nie potrafie ci go teraz opisac ale tutaj i tak wygladasz bardzo dobrze. Nie wiem czy wiesz ale wedlug mnie jestes bardzo fotogieniczna uwierz mi jak ja robie zdjecia to w zadnym nie mam choc jednego przyzwoitego, na ktorym wyszlabym dobrze, wiec bardzo ci zazdroszcze ;((Poza tym miejsca, ktore wybralas fajnie dopelnie kompozycje calego zdjecia. Ogólem bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, po pierwsze bardzo chciałam podziękować za wszystkie te przecudowne słowa. Nie jestem jakaś idealna i wierzę, że Ty też dobrze wyglądasz :) Zdjęcia... Hmm... Może powinnaś to potraktować jak zabawę? Albo uśmiechaj się-to zdziała bardzo dużo! :)
      Pozdrawiam
      P.S.: Napisz do mnie kiedyś prywatnie i pokaż swoje zdjęcie, nie może być takie złe :)

      Usuń
    2. przepraszam ze tak pozno ale nie zawsze mam czas wejsc na laptopa i moze ci wysle ale najpierw musze sie naprawde postarac zebym dobrze wyszla bo wolalabys niektorych moich zdjec bo ja jestem niefotogieniczna i zdjae sobie z tego spraawe ale dziekuje ze starasz sie mnie pocieszyc ;D

      Usuń
  36. Fajnie wyglądasz. Super spódniczka. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia i śliczna spódniczka :)
    1 zdjęcie najładniejsze *,*


    http://oligatorekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba ^ ^

      Usuń
  38. Dziękuję za zaproszenie na meilu;) Spódniczka jest śliczna.Taka folkowa;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta spódniczka jest obłedna <3
    świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawa stylizacja, nawet nie zalatuje Cleo ;-)

    http://sylvviusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna stylizacja!
    Zdjęcia są magiczne i cudowne!
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz w tej spódniczce i bardzo dobrze że założyłaś do niej trampki bo znakomicie się to prezentuje <3

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne dopasowanie i genialne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. ładne te zdjęcia, a te buty są prześliczne ! jaki masz rozmiar nogi ? bo te buciki wyglądają jak u jakiejś lalki :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest 38.5 :) Ale buciki są bardzo zgrabne i optycznie jeszcze zmniejszają nóżkę :)

      Usuń
  45. super zdjęcia buty i spódniczka prześliczne <3 zapraszam do mnie ;) http://ciasteczkove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. SUper zdjęcia i świetna spódniczka !

    Co powiesz na wspólną obserwację? - ja już, zapraszam do siebie:)
    www.patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Great photos!!! If you like, you can join my giveaway here https://fashionskyfall.wordpress.com/2014/11/14/oasap-giveaway/ thank you and good luck!

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny wpis :-) i mega fotki :-)
    Obserwuje i licze na to samo:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo ładne zestawienie i śliczne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna ta spódniczka jabdba <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. jak modelka !!! *.*
    cudne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna jesteś !
    Boskie zdjecia !
    Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://przemekadamczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ta stylizacja super zdjęcia też :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Stylizacja prosta, mimo to zakochałam się w tej spódnicy odkąd zobaczyłam ją w teledysku Cleo i nigdy się nie odkocham. <3 Mogę wiedzieć gdzie kupiłaś swoją?
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie odkąd zobaczyłam ją w teledysku. Mam też czarną :3
      Kupiłam ją w Zakopanym :) To było szczęście ją zobaczyć i móc kupić, bo na UrbanCity kosztuje 180 zł ;)

      Usuń
  55. Osiągnęłaś niemały sukcer, gratulacje :) Spódniczka wymiata i twoje wysportowanie także :)

    Zapraszam do siebie www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Przepiękna spódnica *,*
    Ciekawy post !
    Zapraszam do sb ;)
    http://kanooshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Mega śliczna spódniczka . Bardzo fajnie połączona z czarnym sweterkiem. Pięknie to wygląda <3

    OdpowiedzUsuń