2016/03/08

BLACK ANGEL


Gorset/Corset-TUTAJ/HERE  Skrzydła/Wings-TUTAJ/HERE
Modelka: Sara Dunaj (ja)
Foto: Mrs. Lovett Photography
Charakteryzacja: Sara's City

Nadszedł czas.
Twój czas.
Nieodwracalny moment...






















Gorset/Corset-TUTAJ/HERE  Skrzydła/Wings-TUTAJ/HERE
Modelka: Sara Dunaj (ja)
Foto: Mrs. Lovett Photography
Charakteryzacja: Sara's City
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniecznie dołącz do miasta na Facebooku oraz Instagramie!

Instagram- dunaj.sara

77 komentarzy:

  1. Ale cudownie *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no! Świetna sesja. ;) Lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aw your style is amazing, I'm really love your photo shoot :) and your dress really beautiful on you! ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje sesje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie miło mi to słyszeć!!! ♥♥♥

      Usuń
  5. Cudowna stylizacja i świetne zdjęcia! Jedna z lepszych Twoich sesji:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ty jesteś fotogeniczna! Cudowne zdjęcia :D

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju swietne! Fotografka ma talent, wiesz moze jakim obiektywem robi zdjecia?

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam już część tych zdjęć u Lovett Love :)
    Są niesamowite, ten klimat..

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i w takim razie Paulina na pewno też. Dziękujemy :)

      Usuń
  9. Super klimatyczna sesja. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, że przypadła Ci do gustu :D

      Usuń
  10. Cudnowna sesja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoje zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe zdjęcia, cudowny klimat ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna sesja! Masz talent!


    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/02/free-as-never.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Genialny klimat, ostatnie ujecie wymiata. Niby takie proste a tylko do mnie z niego przemawia. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mrocznie i pięknie! Brawa dla fotografa :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  16. Wow, jestem pod wrażenia. Uwielbiam kolor czarny. Przepiękne zdjęcia :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, bardzo się cieszę, że post wywołuje pozytywne emocje :)

      Usuń
  17. Mroczny klimat :) Bardzo ładny gorset :) Jejku,jak ja uwielbiam te sesje zdjęciowe na których jesteś :D <3

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Tak cudownie to słyszeć, dziękuję kochana ♥

      Usuń
  18. Genialne ! Naprawdę genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia...bardzo nastrojowa sesja :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozytywny komentarz :)

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło w takim razie :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Zadziwiacie mnie tymi pozytywami. Dziękuję i Tobie :)

      Usuń
  22. też popieram że zdjęcia są mega!
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fenomenalne zdjęcia *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie, mrocznie, melancholijnie - zachwycasz w nietuzinkowy sposób

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zachwycasz"- to słowo jest tak magiczne, dziękuję Ci serdecznie

      Usuń
  25. Wspaniała sesja! Jestem pod wrażeniem!
    Obserwuję!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to dla mnie cudowna wiadomość, dziękuję bardzo!

      Usuń
  26. Ciekawa stylizacja :) Skrzydła dodają uroku!

    OdpowiedzUsuń
  27. To jest zjawiskowe :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie się cieszę z tego powodu!

      Usuń
  28. Genialny klimat! Uwielbiam taki. Piękne zdjęcia ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że udało się zrobić sesję pod Twój gust :)

      Usuń

  29. cudowne zdjęcia, mają świetny klimat! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  30. No kochana w tej stylizacji jak dla mnie wyglądasz nieziemsko ^^ WOW!! tyle mogę powiedzieć ;D


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Ci dziękuję, wiele to dla mnie znaczy!

      Usuń
  31. Jeju ale super zdjęcia!

    hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! cudownie wyglądasz, naprawde! :*
    Zapraszam do mnie:
    fotmagstyle.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń