2016/03/11

Bo trzeba czuć się dobrze. ZAWSZE


Spodnie/Pants-TUTAJ/HERE  Kurtka/Jacket-TUTAJ/HERE  Buty/Boots-TUTAJ/HERE

Model: Sara Dunaj (ja)
Foto: Gabrysia Mamcarczyk
Stylizacja: Sara's City

Kiedy miałam pięć lat,
moja mama powiedziała mi: Idź zdobądź przyjaciół...

Poszłam. "Zdobyłam." Mam.
Jestem otwarta na nowe znajomości.

Teraz mam siedemnaście lat,
nadal mam przyjaciół.
Są Ci prawdziwi, 
Ci co nimi nie byli i mnie opuścili.
Będą nowi na drodze.

Najważniejsze jednak, aby pamiętać,
by zawsze czuć się komfortowo,
ciągle się rozwijać,
dążyć do celu 
I NIGDY,
NIGDY w siebie nie wątpić.
I NIGDY,
NIGDY się nie bać
czegoś nowego...

Dzisiejsza stylizacja wbrew pozorom jest bardzo prosta. I zachowana w gamie kolorystycznej, którą łączy sporo osób, a mianowicie chodzi mi o to, że jak np. mamy białe rurki, to do nich ubieramy pudrowo-różowy sweterek i białe buty oraz różową torebkę, albo np. buty pod kolor sweterka. Wiem, że takie połączenia są dobre, ale są też proste, a ja lubię dodać czasami charakteru. Dziś nadałam go poprzez krótką kurtkę. Styl również w klimatach ostrzejszych-warto od czasu do czasu coś pozmieniać, od nowego tygodnia wkraczam w elegancję. 
Uprzedzam pytania o komfort stroju. Pamiętajmy, że co prawda warto jest dobrze wyglądać, ale najważniejsze to też dobrze się czuć! Buciki są bardzo wygodne, a ja jestem przyzwyczajona do wyższych obcasów, więc nie ma problemu. Może pojawić się pytanie co do spodni, a więc one lekko się rozciągają, nie opinają nóg tak, by nie można było się w nich ruszać, jedyny minus ode mnie to taki, że zdarza się im zwijać (jak legginsy), co może tracić na wyglądzie estetycznym.



















Spodnie/Pants-TUTAJ/HERE  Kurtka/Jacket-TUTAJ/HERE  Buty/Boots-TUTAJ/HERE

Model: Sara Dunaj (ja)
Foto: Gabrysia Mamcarczyk
Stylizacja: Sara's City

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniecznie dołącz do miasta na Facebooku oraz Instagramie!

Instagram- dunaj.sara


88 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja, buty i koszula królują! ślicznie wyglądasz

    zapraszam, sisters-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie za tyle pozytywnych słów!

      Usuń
  2. Wyglądasz trochę zadziornie w tym stroju, naprawdę nadaje on fajnego charakteru i pazura :)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to przez skórzane spodnie i wysokość szpilki :)Dzięki!

      Usuń
  3. co do tego tekstu, to ma cos wspolnego z piosenka 7 years moze? bo tak mi sie skojarzylo. Ciekawa stylizacja :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Nie miało mieć nic wspólnego, ale już przy pierwszych słowach zanuciło mi się ją ;) Później pewnie coś jest zaczerpnięte...

      Usuń
  4. Stylizacja naprawdę dobra, ale ja zmieniłabym buty ze względu na ich wysokość! Do Ciebie stylizacja pasuje niesamowicie, na dodatek zdjęcia świetne! :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Jest mi bardzo miło ♥ Nie ma problemu, można zmieniać co się chce, każdy powinien nosić to co lubi w czym jest mu wygodnie! :)

      Usuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjęcia! Wyszłaś super!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście mi to najbardziej podobają się buty. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejna świetna stylizacja! :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och! Mam nadzieję, że się nie zepsuję i nie zawiodę... Dziękuję!

      Usuń
  9. Such a beautiful lady! It is amazing you can walk on such tall shoes, like a gymnast :) Very pretty color jacket and you look wonderful and wow in those pants! Love the side shot of them but picture 5 was my most favorite. So sexy and so exciting for me ;) So lovely and your words again are full of meaning. xoxo

    All Things Bright and Lovely

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks! ♥ Ypur comment like always, fantastic and lovely. :)

      Usuń
  10. Bardzo fajna stylizacja, chociaż bardziej podobał mi się wstpę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że także tekst u mnie jest doceniany. Dziękuję :)

      Usuń
  11. Piękne buty i koszula,co do postu zgadzam się w 100% nie warto płakać za tymi,którzy od nas odeszli widocznie to byla zdrowa decyzja dobra dla chociaż jednej osoby.


    http://tuniemanieba.blogspot.com. zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się,że ten fragment akurat zapadł Ci w pamięć :)

      Usuń
  12. wow! piękna koszula! a zdjęcia nieziemskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Fajnie, że wpasowały się w Twój gust :)

      Usuń
  13. Ale piękne buty. Kiedyś zrobiłam, że w jeden tydzień chodziłam w ubraniach, w których dobrze się czułam. A w następnym tygodniu w ubraniach, w których ładnie wyglądałam. Preferuję to pierwsze. ; )
    Prawdziwa przyjaźń jest najważniejsza ♡
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy eksperyment! Teraz tylko połączyć obie rzeczy, a będzie najlepiej.

      Usuń
  14. Strój zdecydowanie z pazurkiem 😍 Swietnie wyglądasz
    http://labeauteofblondes.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trzeba go pokazać :) Dziękuję! ♥

      Usuń
  15. Jak zawsze wyglądasz pięknie!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam... Nie zawsze, czasami mi się zdarza. Dziękuję ♥♥♥

      Usuń
  16. Super wyglądasz, ale piękne okolica!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Coś mnie właśnie w niej zainspirowało :)

      Usuń
  17. Świetna stylizacja, najważniejsza wygoda...:)


    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jak nie czujesz się komfortowo to nic nie ma sensu :)

      Usuń
  18. No właśnie jednak szpilki zawsze będą szpilkami od razu zmienia cały wygląd stroju, muszę w końcu się nauczyć w nich chodzić :D


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w sobie mają zdecydowanie :)

      Usuń
  19. ale super wyglądasz, woow<3
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za ten komentarz

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Naprawdę tak uważasz? Dziękuję!

      Usuń
  21. Niezwykle ciekawy wpis! Świetnie wyglądasz :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwalenie strony wizualnej, jak i wartościowej ♥

      Usuń
  22. fajna stylizacja, podziwiam cię że możesz chodzić na takich wysokich obcasach ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, te obcasiki to nic wielkiego ;)

      Usuń
  23. Szykowna stylizacja, uwielbiam ten rodzaj koszul w krate :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że przypadła Ci to gustu Mikołaj :)

      Usuń
  24. Kolejna wspaniała stylizacja *.* A zdjęcia są po prostu cudowne :) Dziękuję za odwiedziny :3
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! A blogi czytelników odwiedzam z przyjemnością :3

      Usuń
  25. Masz bardzo ciekawy typ urody <3
    http://szeptypustyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie! Nie ukrywam, że jest mi bardzo miło ♥

      Usuń
  26. Bardzo super stylizacja! Rozwijaj się dalej! :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Rozwój to jedna z najlepszych rzeczy jaką można komuś życzyć. ♥

      Usuń
  27. Piękne zdjęcia, bardzo podoba mi się ta koronka :D
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to ona mnie zachęciła do wyboru tych spodni :)

      Usuń
  28. Świetna koszula, bardzo mi sie podoba, masz bardzo dobre zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, wciąż się uczę, ale w końcu "człowiek uczy się całe życie". :D

      Usuń
  29. Piękna stylizacja :*

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    anjaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny blog <3
    Jesteś naprawdę śliczna i masz ciekawy styl pisania :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja śliczna? Dziękuję, ale to za dużo powiedziane. Dziękuję naprawdę za wszystkie ciepłe słowa ♥

      Usuń
  31. Śliczna stylizacja <3

    _________________
    http://lily-vegas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow,świetna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  33. Uważam, że zdjęcia są naprawdę udane. Moje ulubione zdjęcie to 8 od góry :)
    Zapraszam :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. zdjęcia wywołały na mnie ogromne wrażenie!
    Pozdrawiam :)

    http://justlovemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna stylizacja, ogromnie do Ciebie pasuje! ♥ Podziwiam Cię za te buty, ja to bym się chyba zabiła, haha! :D Cieszę się jednak, że dla Ciebie są bardzo wygodne, to najważniejsze!

    Troszkę o toksycznym związku, buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz próbować, a nóż okaże się, że to łatwizna! Dziękuję!

      Usuń
  36. Kolejne cudowne zdjęcia! Ja naprawdę nie wiem jak ty to robisz! Za każdym razem twoje zdjęcia są idealne :D Bardzo fajna stylizacja,w moim guście :) Ogromnie mi się spodobała :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiem jakim cudem udało mi się zdobyć zaufanie takich osób jak Ty i ogromnie się cieszę, że wracacie! Dziękuję Ci ♥

      Usuń
  37. Szacunek za odwagę przy wyborze butów, sama bym ich nie wybrała, jednak ty zrobiłas to mistrzowsko :) u mnie post dotyczacy aranżacji mieszkania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, dla mnie to już codzienność... ;)

      Usuń
  38. Ładnie! Nie wiem, czy umiałabym chodzić w takich butach :o

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podoba mi się stylizacja - do kostek. Choć przyznam, że obcasy kocham tym razem bym je zbojkotowała. A przynajmniej ich kolor. Do tej stylizacji według mnie wyglądają one po prostu śmiesznie. Choć jeśli chodzi o przekłuciu uwagi spełniają swoje zadanie.
    Co do tekstu życie nauczyło mnie by nie mieć złudnych nadziei na prawdziwą przyjaźń. Każdy może cię zdradzić nawet przyjaciel.

    Pozdrawiam
    VIOLET END - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za Twoje wyrażenie zdania, pomyślę o tym małym elemencie ;)

      Usuń