2016/03/26

Drogie osobistości!

Slip-on/Shoes-TUTAJ/HERE  Zakolanówki/Socks-TUTAJ/HERE  Bransoletka/Bracelet-TUTAJ/HERE  Spódniczka/Skirt-TUTAJ/HERE

Model: Sara Dunaj (ja)
Foto: Gabrysia Mamcarczyk
Stylizacja: Sara's City


Drogi człowieku!
     Nigdy nie chciałam byś odwrócił się ode mnie. Nigdy nie chciałam, aby dziecinne lata stały się momentem rozdzielenia. Nigdy nie chciałam Cię skrzywdzić.
     Wciąż zastanawiam się, dlaczego tak się stało. Wiesz o czym mówię i dlatego w tej chwili piszę do Ciebie ten list. To, że miałam swoje zdanie, nie do końca Ci odpowiadało. To, że Ty chciałeś inaczej-ja również ponoszę winę. Chciałabym móc cofnąć czas, by wszystko naprawić. Nie mogę. Ale możemy zacząć od nowa. Żyjmy przyszłością, przeszłość zostawmy za sobą-będziemy mieć co opowiadać swoim dzieciom. 
Myślisz, że wszystko zrobiliśmy specjalnie? Przecież od razu po pierwszym spotkaniu nie postanowiliśmy być dla siebie wrogami... Myślę, że życie płata nam figle i daliśmy się wciągnąć w jego zakręconą grę. 
Apeluję do Ciebie o zgodę. Już nie jestem potulnym barankiem, Ty to sprawiłeś. Umiem walczyć o swoje, praktycznie cały czas to robię. Zaprzyjaźniłam się z bólem, który zadawałeś raz po raz. Już mnie to nie rusza. A Ty dalej próbujesz? Po co? Nie jesteśmy już tamtymi dziećmi co kiedyś, mały po siedemnaście lat. Co Ty na to, żeby przestać się zachowywać niepoważnie?! Warto, po tym co mi zrobiłeś... A co ja zrobiłam Tobie? Oboje jesteśmy winni-możemy wszystko naprawić.
     Nie planowałam być rzekomo dobra w prawie każdej dziedzinie. Nie myślałam, że mój sukces stanie się Twoją porażką. Przepraszam Cię za to, ale mam prawo się rozwijać, Ty też. Na dodatek zawsze możemy się z czasem potrzebować...
Proszę, zrozum to. Wyciągam teraz do Ciebie dłoń, podaj mi swoją. 

Z poważaniem,
Człowiek pragnący zgody.


























Slip-on/Shoes-TUTAJ/HERE  Zakolanówki/Socks-TUTAJ/HERE  Bransoletka/Bracelet-TUTAJ/HERE  Spódniczka/Skirt-TUTAJ/HERE

Model: Sara Dunaj (ja)
Foto: Gabrysia Mamcarczyk
Stylizacja: Sara's City
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniecznie dołącz do miasta na Facebooku oraz Instagramie!

Instagram- dunaj.sara

70 komentarzy:

  1. Człowiek pragnący zgody.. Genialnie napisane! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Czyż nie wszyscy jej pragniemy? :)

      Usuń
  2. Ślicznie napisane, zdjęcia rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super list Sara, dokładnie napisałaś w nim to, co czasem sama mam ochotę niektórym napisać żeby coś do nich dotarło. Zdjęcia naprawdę dobre, manual najlepszy przyjaciel foto maniaka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie zawsze mamy pewność, że dotrze... Manual i ciągła nauka haha ^ ^

      Usuń
  4. Jak pięknie wyglądasz!
    Co powiesz na wspólną obserwację:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice post :) Kiss

    NEW POST !
    VISIT & FOLLOW MY BLOG PEOPLE : http://vesnamar.blogspot.rs/2016/03/color-block.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ten list jest naprawdę fantastycznie napisany :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bluzka i bransoletka :) Szczerze to nie do końca rozumiem ten list,ale bardzo mi się spodobał :P

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, fajnie, że jesteś szczera. Lubię gdy nie wszystko jest do końca jasne i trzeba się wczytać duszą, ale popracuję nad ułatwieniem :)

      Usuń
    2. Cos takoego ostatnio chodziło mi po głowie ;) jakbyś spisała moje myśli z ostatnich dni :)
      Pięknie napisane ^^
      Pozdrawiam!
      http://fanofbooks7.blogspot.com

      Usuń
    3. Dziękuję. Myślę, że wiele osób może mieć taki problem...

      Usuń
  8. Masz piękną bransoletkę. Miałaś świetny pomysł na 'przyjazd' napisu by czytać dalej :D
    http://diuclavis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia i fascynujący post

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super list :)
    Zdjęcia jak zwykle śliczne <3

    http://paulinadiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. In love with your style. Especially the overknee socks are my favourites, your outfits with long socks are the best!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your comment! ♥

      Usuń
  12. Ten list... Bardzo podoba mi się jego forma. Masz rację, życie toczy z nami bardzo ładną grę, ale nie zawsze uczciwą. Nie zawsze wszystko jest w naszych rękach, ale nie wszystko też jest zawsze naszą winą.

    http://gorzkaczekoladax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapomniałam dodać że świetne zakolanówki, i że obserwuję, chociaż zmieniłam adres bloga.
    http://gorzkaczekoladax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie, ja też oczywiście wejdę do Ciebie. Dziękuję jeszcze raz!

      Usuń
  14. genialnie napisane ;)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie, to dla mnie bardzo duże wyróżnienie ♥

      Usuń
  16. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ świetne zakolanówki! Mi samej ostatnio się już zniszczyły i rozglądam się za jakimiś, śliczna stylizacja i ostatnie zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no w zakolanówki warto się zaopatrzyć ponownie!

      Usuń
  18. Bardzo oryginalna i ciekawa stylizacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile razy musimy wyciągać rękę do niektórych osób.. mam wrażenie że za każdą sytuacją.. bardzo ciekawy post i świetnie zdjęcia,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama prawda, oby tylko to pozytywnie skutkowało! Dziękuję :)

      Usuń
  20. Stylizacja cudowna. Taka w moim stylu. Wow. Daje ci 10/10 :*
    Wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak wysoką ocenę! ♥

      Usuń
  21. Your letter is very powerful and full of emotion and style. I wonder about the experiences you have had and I hope your life has been full of much more joy and love than anything else. As for your outfit, very beautiful! The top is so pretty, the shoes so cool and the socks are sexy and gorgeous on your wonderful legs! Your thighs are featured so well here and are so exciting. Picture 17 is my favorite, enjoyed all of them but that one was the one for me tonight ;) You are so sexy and beautiful, dear!

    All Things Bright and Lovely

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Your comments are always so nice and FANTASTIC-in one word :) Thanks a lot again! ♥

      Usuń
  22. Co tu dużo mówić, genialny list :)
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, naprawdę.

      Usuń
  23. Jesteś bardzo fotogeniczną, fajną, kreatywną osobą :) Takich szukam!

    Zapraszam do siebie: always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło, dziękuję serdecznie! ♥

      Usuń
  24. O kurcze, ale świetny post, genialnie napisane :) Świetne włosy

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia :) Spodobała mi się ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zakolanówki! Takie... seksowne. Sama bym chciała mieć takie w swojej szafie :)
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. zycie zawsze bedzie nam platalo figle. zalezy tylko od tego czy potrafimy wstac i isc dalej. Czasem ciezko z uczuciami, nie zawsze wszystko idzie po naszej mysli ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygladasz niesamowicie! Masz nieprzecietna i interesujaca urode :)
    Zapraszam na mojego bloga, fotograf wykonal naprawde swietne zdjecia!
    violaroth.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie, bardzo mi miło :)

      Usuń
  30. Jeśli to ja miałbym być odbiorcą, to nie przyjąłbym Twojej ręki.
    Dlatego, że - chodź zasadniczo jestem niewierzący - uważam "ludzkie" rzeczy za zbyt mało ważne, żeby je roztrząsać. Ale podoba mi się zamysł. Dobrze napisane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie :) Jesteś trudnym przeciwnikiem haha ^ ^

      Usuń
  31. Genialny look, trochę z pazurem i trochę grzecznie :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne zdjęcia. Jesteś bardzo fotograficzna :)
    zapraszam do mnie ;) http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń