2016/04/10

POP ART REVIEW




Idę spać zniesmaczona,
Budzę się zdziwiona.
Oto jestem jakaś inna,
lekko dziwna, taka... 
Płynna.

Witajcie, dzisiaj mam dla was recenzje produktu Nanobytes w mojej wersji. Postanowiłam dość mocno przerysować swoją postać, w stylu pop-art. Starałam się przenieść do świata linii i wypełnień.

Oficjalna strona produktu: Lotsoflittlesweets
Facebook: Nanobytes Polska
Dostępność: np. Rossmann,Empik, internetowe aukcje
Miałam przyjemność testować smak truskawkowy tych rozpuszczalnych gum do żucia. Sama zastanawiam się czy nie za mało wam powiem, ale dla mnie te cukierki to wielkie: "bum!". Bardzo smaczne, poręczne (łatwo wrzucić zapinaną torebkę do... torebki właśnie czy plecaka), rozpływające w ustach. Co mogę dodać? Nie zawierają czekolady, więc nie przytyjecie! 
















--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koniecznie dołącz do miasta na Facebooku oraz Instagramie!

Instagram- dunaj.sara

67 komentarzy:

  1. The candies are cute and your makeup is fantastic! You are so creative and artistic and beautiful, dear.

    All Things Bright and Lovely

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your appreciating :)

      Usuń
  2. Niesamowicie sie to prezentuje! Jestem pod wrażeniem. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny make-up
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post and great blog!! :) Have a nice day!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze O.O prawie Cię nie poznałam ^^ Ciekawy make-up :D Słyszałam dużo dobrych opinii na temat tych gum, więc mam nadzieję, że kiedyś również ich spróbuję :D Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję :) Dziękuję serdecznie, choć nie jestem w 100% zadowolona ;)

      Usuń
  6. Super makeup! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. muszą świetnie smakować fajny make up

    OdpowiedzUsuń
  8. Cukierki do torebki to tylko lodowe! Ale ubolewam nad tym, że nie mają jakichś lepszych torebek, bo z tym oryginalnych to zawsze mi te cukierki wylecą i potem muszę je łapać po całej torbie, a wszystko się klei :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, Nanobytes mają specjalnie zamykane opakowanie :3

      Usuń
    2. I to mi się w nich podoba. Chociaż nie wiem czy akurat by mi się te cukierki spodobały. Chociaż, oby słodkie było :D Ale do torebki to jednak lodowe, mogliby i w tamtych zrobić takie fajne zamknięcie ;D

      Usuń
  9. też je dostałam! są pysze ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz super ten makijaż jest świetny ! :)

    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny make - up! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Mam dla ciebie zniżkę więcej informacji w najnowszym poście! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomysłowy make-up. Świetnie się prezentuje. :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na sposób recenzji i bardzo podoba mi się ten makijaż. Muszę w końcu spróbować tych gum C:
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy make up!!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG
    DZIEWCZĘCO>TV - YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają bardzo ciekawie, będę musiała je wypróbować :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny makijaż, lubię takie ekstrawaganckie pomysły :D
    z chęcią spróbowałabym tych cukierków :)

    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że coś bardziej nietypowego też potrafi zadowolić, dziękuję :)

      Usuń
  17. Makijaż co najmniej odważny, nie powiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami warto iść w innym kierunku chociażby dla różnorodności :)

      Usuń
  18. Jaki świetny makijaż <3 !!
    Zjadłabym takie cukiereczki .. Mmm <3
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, kochana! <3
    NAMELESS by Olimpia - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zjadłabym <3 Pięknie:* Nietypowy makijaż, ale ładnie :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nanobytes to są najpyszniejsze cukiereczki jakie jadłam. Ostatnio nigdzie nie mogę ich znaleźć nawet w Empiku, gdzie były zawsze.

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(Jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To nie mam pojęcia co to się stało...

      Usuń
  21. Łoo ale nie typowy makijaż ale ładny ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie nuty artystycznej :)

      Usuń
  22. o pycha :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam okazji wypróbować tego smakołyku, a szkoda, bo lubię gumę rozpuszczalną :) Powiem Ci, że makijaż to Ty masz bardzo ciekawy!
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję serdecznie.

      Usuń
  24. Mega zdjęcia i świetny make up :)!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, ciekawie to wygląda! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje oczy! A raczej powieki - fenomenalne :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. cukierki wyglądają smakowicie :D śliczny makijaż ♥
    http://jestem-folta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądają zachęcająco. Świetny pomysł, by zrecenzować produkt :D

    ZAPRASZAM DO MNIE ☺' klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak tu wchodzę, już zmęczona po całym dniu szkoły, ziewam na lewo i prawo rozsiewając swoją senność... I nagle wzrok pada na twój make-up i od razu zmęczenie mija. Aż się uśmiechnęłam <3 Typowo sceniczny, ale idealny do fotek i zrobiony z naprawdę wielka precyzją. Wyszłaś niesamowicie na tych zdjęciach pasują do siebie takie bajkowe wydania. Cukiereczków nigdy nie próbowałam. Aż do teraz nie wiedziałam nawet o ich istnieniu, ale z pewnością jeszcze się poprawię :P Uwielbiam wszystko co jest jadalne, słodkie, klei się i lepi – i nie zawiera czekolady!!!!

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny makijaż, sama bym takiego nie zrobiła ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądają ciekawie, słyszałam na ich temat dużo pozytywnych opinii. Muszę ich spróbować :) A tak poza tym, świetny make-up i mimika twarzy! Szczególnie na pierwszym zdjęciu! Gratulacje za wszystkie zdjęcia!

    Pozdrawiam gorąco :)
    ---> www.mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale świetna sesja! Podziwiam za tak ciekawy makijaż :)
    Zapraszam do mnie na najnowsze posty - sytuacjabez.blogspot.com
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń